Intamplare

In fiecare saptamina imi cumpar cate 2 -3 bilete pentru autobus ca sa nu trebuiasca sa alerg dupa el.Cum nu aveam bani care se primesc la automat am fost la toneta .Tanti a fost revoltata ca ii dau de 1 ban ca zise ea „imi bat joc de ea”.Iti dai seama  ca pentru 5 monede nu poate primi,ca nu are cui sa dea rest ea bani.Chiar daca sunt bani ce sunt in crculatie,se dau rest la magazine la ea nu sunt buni.Asa ca mi-a dat doar un bilet.Mi-am luat restul inapoi dar i-am lasat ei cele 5 monede de un 1 ban.Pariu ca a putut sa ii dea rest  sau ca i-au primit cand a fost sa cumpere ceva?

Chestia asta a fost intalnita prima data si pentru ca am stiut ca la bani mari nu are rest si am vrut sa o ajut

Această intrare a fost publicată pe Noiembrie 5, 2011 la 11:46 am și este din categoria Stiri. Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

