Scrisoare

Ma gandesc de foarte mult timp sa scriu acest post dar cum timpul e ceva ce gasesc greu nu -s-a putut pana acum.
Am auzit de-a lungul timpului si in ultimul an au fost in crestere,multe plangeri legate de tara care ne-a fost „mama”la multi dintre noi.Unii au riscat si au plecat altii au riscat mai mult si au ramas sa lupte.Dar si mai multi au ramas sa se planga.
Nu am negat niciodata ca in orice loc din lume ai merge vei fi tratat cu respect.Asta nu din prima.Aici daca demonstrezi ca poti si stii poti ajunge sus.E drept ca muncesti pe branci dar parerea mea ca se merita.In primul rand pentru ca in prezent si apoi in viitor voi avea siguranta unui loc de munca.Au fost momente grele dar am invatat singura sa trec mai departe si nu regret nici un moment ca am plecat.
Aici dupa 2 ani de la terminarea scolii imi permit un studio in o zona buna plus concediu.Londra este un oras foarte scump dar si produce.
Cei care insa raman in tara si se plang ca nu merge nimic nu ii inteleg.Evident ca nu merge pentru ca fiecare munceste ca el sa aiba.Nu inteleg cum de poti compara Romania cu Anglia sau Germania ca progres economic.Noi am intrat in criza cu un dezavantaj de cativa ani asa ca niciodata nu poti compara.Stiu ideile ca vai muncesti pentru altii si aia te trateaza ca un sclav,nu umbla niciunde caini cu covrigi in coada sau nu cresc banii in copaci.Asa este,numai ca aici daca muncesti iti poti face un viitor.
Eu am ales sa muncesc sa cresc economia altora decat sa cresc burtile si averile in tara mea.
Si sigur ca si astia fura dar macar nu se vede atat.

Această intrare a fost publicată pe August 6, 2011 la 5:18 pm. Este din categoria Uncategorized și etichetată , , , , , , , . Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

2 păreri la “Scrisoare

  1. oare cat timp o va mai tine asa? cat timp mai merita sa luptam?

Lasă un răspuns

