Inainte

Ce greu incep povestirile astea.Gandindu-ma in trecut la momentul cand ne-am cunoscut imi amintesc ca exista un el si o ea.Ca sa vorbesc mai in cunostinta de cauza sa zic de el intai.

Ne-am cunoscut intamplator si la putin timp dupa, el a trebuit sa plece in afara.O vara care insa a trecut si  am ramas impreuna.Ce-i drept ne vedeam rar pentru ca munceam si nu aveam timp plus si distanta.Sincer asta nu imi parea o problema.La inceput insa,probabil primul an,imi placea.Cu timpul nu s-a transformat cum ar fi trebuit ci a disparut si a ramas prietenia sa zicem.Pe atunci imi facea placere sa vorbesc cu el si petreceam zile intregi vorbind.Insa totul s-a schimbat cand a cerut prea mult de la mine.Cred ca in sensul asta sunt diferita de majoritatea fetelor:nu imi doream sa ma marit.Nu atunci..nu cu el..Ultimul an a fost mai mult certuri ,incercarea de a ignora  ce se intampla ..pe el.De multe ori nu a mers pentru ca  a pune punct nu tinea.In acel moment nu ma gandeam ca vreau sa schimb asta  …cred ca nu aveam pentru ce.Am vazut ca exista oameni mai buni si care merita si de asta am decis ca nu are rost.Hmm..cred ca din asta se intelege ca era putin si pentru tine.Chiar daca nu am crezut ca se va schimba ceva cu noi.

Această intrare a fost publicată pe Aprilie 24, 2011 la 6:11 pm și este din categoria Fiecare. Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

