First saw

Nu imi amintesc exact cum s-a intamplat.De mult incercam sa ne vedem dar am vrut sa faci tu pasul asta.Nu stiu de ce.De fapt muncisem atat eu pana atunci 😀 .Ciudat era ca nici atunci nu imi venea sa cred ca asa e.M-am trezit cand te-am vazut.Nu cred sa fii vazut atatea poze dar mi-ai parut ca si cand te-am vazut de multe ori.[acum as putea sa te recunosc numai dupa mers sau gesturi sau parfum]Revenind..

Nu stiu cat de mult m-am gandit sa te iau de mana [mie imi paru mult dar stiu ca promisesem asta] dar a fost greu…dar pana.Apoi imi paru ceva natural si nu ti-as mai fi dat drumul.Imi amintesc ca eu vorbeam[mult ..cred ] si stiam ca nu esti asa vorbaret dar ma gandeam ca poate nu arat cum credeai.Si de asta te-am luat de mana ,sa vad daca faci la fel.Nu voi rememora toata ziua ca este numa a noastra si vreau sa ramina ca amintire fara sa o stie si altii.

Cand am studiat batul acela[am uitat numele 😛 ] si ai avut grija sa nu ma lovesc cu ea.Frumos din partea ta.

Aaaaa..si de celalalt moment important al zilei .Ma bucur ca a fost atunci si din partea ta.Toata a fost o zi faina ,pentru mine mai ales ca ai fost incurcat si emotionat.Pentru ca imi place latura asta a ta.

Această intrare a fost publicată pe Ianuarie 21, 2011 la 5:58 pm și este din categoria Noi2, Uncategorized. Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

